تابلو اعلانات

هموطن گرامی با سلام و عرض ادب خواهشمند است سازمان حج و زیارت را در راستاي بهبود فرآیندها و خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین اعتاب مقدسه و حجاج بیت الله الحرام یاری نمائید.
با انتخاب گزینه ارسال درخواست، پیغام خود را ثبت و با ورود کد ملی و کدپیگیری در قسمت پیگیری درخواست، از نتیجه رسیدگی به درخواست خود مطلع شوید.

خدمات سازمان حج و زیارت

  
عنوان خدمت خدمات برنامه ریزی، تامین، توزیع اقلام تدارکاتی حج تمتع
شناسه خدمت 17041330000
نام سامانه سامانه تدارکات
آدرس سامانه لینک سامانه
نوع خدمت خدمت به عوامل اجرایی حج تمتع و شرکتهای تامین کالا (G2B)
شرح خدمت اخذ مشخصات تامین کنندگان کالا، توزیع اجناس از انبار به هتلهای تحت پوشش
مدارك لازم براي انجام خدمت اخذ مشخصات تامین کنندگان کالا، توزیع اجناس از انبار به هتلهای تحت پوشش
قوانين و مقررات بالادستي شورای عالی اداری و شورای عالی حج
متوسط مدت زمان ارايه خدمت حدودا چند دقیقه
هزينه ارايه خدمت به خدمت گيرندگان رایگان
مراحل گردش كار - مراجعه به سایت و ساختن پروفایل کاربری
- ثبت مشخصات تامین
- مشاهده پاسخ در کارتابل

درباره سامانه

هموطن گرامی
با سلام و ادب
سازمان حج و زیارت با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و پاسخگویی و همینطور تسهیل فرآیند ثبت و پیگیری درخواست های مراجعین، سامانه حاضر را طراحی و راه اندازی نموده است. کلیه هموطنان می توانند جهت ثبت درخواست های خود و پیگیری آنها از این سامانه استفاده نمایند.

برای هر درخواست کدپیگیری در نظر گرفته شده است که بر اساس آن امکان رهگیری تا حصول نتیجه میسر می باشد. اطلاعات مهم اعم از کدپیگیری و وضعیت درخواست از طریق پیام کوتاه به درخواست کننده اعلام می گردد و لازم است این اطلاعات تا خاتمه فرآیند پاسخگویی محفوظ باشد.
جهت آشنایی بیشتر با فرآیند ارسال و پیگیری درخواست ها به راهنمای سامانه مراجعه فرمائید.
با تشکر
سازمان حج و زیارت