تابلو اعلانات

هموطن گرامی با سلام و عرض ادب خواهشمند است سازمان حج و زیارت را در راستاي بهبود فرآیندها و خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین اعتاب مقدسه و حجاج بیت الله الحرام یاری نمائید.
با انتخاب گزینه ارسال درخواست، پیغام خود را ثبت و با ورود کد ملی و کدپیگیری در قسمت پیگیری درخواست، از نتیجه رسیدگی به درخواست خود مطلع شوید.

خدمات سازمان حج و زیارت

  
عنوان خدمت پرداخت خسارت زایرین حج تمتع، عمره مفرده و عتبات عالیات
شناسه خدمت 170425320000
نام سامانه
آدرس سامانه لینک سامانه
نوع خدمت خدمت به مردم (G2C)
شرح خدمت استرداد وجوه و پرداخت خسارتهای تاخیر پرواز
مدارك لازم براي انجام خدمت استرداد وجوه و پرداخت خسارتهای تاخیر پرواز
قوانين و مقررات بالادستي شورای عالی اداری و شورای عالی حج
متوسط مدت زمان ارايه خدمت زمان برگزاری حج تمتع
هزينه ارايه خدمت به خدمت گيرندگان رایگان
مراحل گردش كار - ثبت درخواست انصراف یا تشرف زائر
- تسویه حساب
- ارسال تاییدیه بانکی

درباره سامانه

هموطن گرامی
با سلام و ادب
سازمان حج و زیارت با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و پاسخگویی و همینطور تسهیل فرآیند ثبت و پیگیری درخواست های مراجعین، سامانه حاضر را طراحی و راه اندازی نموده است. کلیه هموطنان می توانند جهت ثبت درخواست های خود و پیگیری آنها از این سامانه استفاده نمایند.

برای هر درخواست کدپیگیری در نظر گرفته شده است که بر اساس آن امکان رهگیری تا حصول نتیجه میسر می باشد. اطلاعات مهم اعم از کدپیگیری و وضعیت درخواست از طریق پیام کوتاه به درخواست کننده اعلام می گردد و لازم است این اطلاعات تا خاتمه فرآیند پاسخگویی محفوظ باشد.
جهت آشنایی بیشتر با فرآیند ارسال و پیگیری درخواست ها به راهنمای سامانه مراجعه فرمائید.
با تشکر
سازمان حج و زیارت