مراجعین محترم؛
بدین وسیله سطح خدمات پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها، نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخشپرسش و پاسخو یا بخش تماس با مایا برای ثبت موارد فوق الذکر از طریق سامانهبه صورت تمام وقت دارا می باشد. بدیهی است پاسخگویی حضوری وتلفنی تنها در ساعات اداری مقدور می باشد.
- حوزه پاسخگویی میز خدمتبرای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است.
- به محض ثبت درخواست کد رهگیری برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق ردیابی نامه میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.